Migdale coapte și sărate 100g

Migdale coapte și sărate 100g

Fiți primul care evaluează acest produs.

COD: 1400
Migdalele sunt o sursa bogata de substante nutritive care contribuie la dezvoltarea si sanatatea creierului uman.

Disponibilitate: În Stoc

7,35 RON
Informații Produs

Detalii

Beneficiile pentru sanatate ale migdalelor sunt extinse si sunt frecvent utilizate ca o solutie sanatoasa pentru ameliorarea tulburarilor cardiace , diabetului , constipatiei , tulburarilor respiratorii, tusei, anemiei si impotentei. De asemenea, ele ajuta la par, la piele ( psoriazis ) si la ingrijirea dentara.

Ce Sunt Migdalele?

   Migdalele sunt semintele fructelor cultivate din migdal. Numele stiintific al acestor fructe uscate este Prunus dulcis si sunt originare din Orientul Mijlociu, India si Africa de Nord. Ele se gasesc acum in locuri precum Iran, Arabia Saudita, Liban, Turcia, Siria, Iordania si Israel. Gustul de migdale variaza de la dulce la amar si ambele sunt  disponibile pe piete.

   Migdalele dulci sunt comestibile, in timp ce cele amare sunt folosite pentru fabricarea uleiului, un ulei comun care este folosit pentru a adauga aroma la alimente . Ele sunt de obicei consumate crude, dar multi oameni le adauga si ca ingrediente in salate, dar  si in alte feluri de mancare. Puteti manca migdalele direct, de preferinta pe stomacul gol, pentru a creste si accelera absorbtia nutrientilor lor. Le puteti inmuia in apa peste noapte, pentru a le manca in dimineata urmatoare.Migdalele zdrobite sunt, de asemenea, o garnitura minunata pentru un numar de feluri de mancare.

   Migdalele sunt nuci nutritive si sunt o sursa bogata de itamina E , calciu , fosfor , fier si magneziu . De asemenea, contin zinc , seleniu , cupru si niacina . Comparativ cu toate celelalte nuci, ele sunt mai bogate in nutrienti si componente benefice.

Beneficiile Pentru Sanatate Ale Migdalelor

   Acestea sunt cunoscute pentru a avea o mare valoare medicala si sunt bune in gust. Acestea sunt principalele motive pentru care atat de multi oameni le adauga proactiv in dieta lor. Unele dintre beneficiile cercetate si verificate ale migdalelor sunt prezentate mai jos.

Creste Activitatea Creierului

   Migdalele sunt o sursa bogata de substante nutritive care contribuie la dezvoltarea si sanatatea creierului uman. Acestea au fost conectate la un nivel intelectual mai inalt si de mult timp au fost considerate un element esential de hrana pentru copii in crestere. Aceste fructe uscate contin, de asemenea, doi nutrienti vitali ai creierului, riboflavina si L-carnitina, care s-au dovedit a creste activitatea creierului, ducand la noi cai neuronale si la scaderea aparitiei bolii Alzheimer. Studiile au aratat ca migdalele din dieta, precum si uleiul de migdale, sunt nutritive pentru sanatatea generala si functionarea sistemului nervos.

   Multe mame ofera copiilor lor migdale in apa in fiecare dimineata. Doua sau trei seminte sunt suficiente si, de asemenea, puteti elimina stratul exterior daca provoaca reactii alergice, deoarece majoritatea substantelor nutritive nu sunt tinute in el.

Regleaza nivelul colesterolului

   Consumul regulat de migdale contribuie la cresterea lipoproteinelor cu densitate ridicata, adica nivelurile de colesterol HDL si reduc lipoproteinele cu densitate scazuta, adica nivelurile de colesterol LDL. Acest echilibru este vital pentru un nivel sanatos de colesterol, iar o reducere a colesterolului LDL este intotdeauna un lucru bun.

Imbunatatiti sanatatea oaselor

   Migdalele sunt o sursa fantastica de multe vitamine si minerale , iar fosforul este desigur numarat printre ele! Fosforul poate avea un mpact considerabil asupra rezistentei si durabilitatii oaselor si dintilor, prevenind in acelasi timp aparitia unor afectiuni legate de varsta, cum ar fi osteoporoza .

Prevenirea bolilor cardiace

   Grasimile monosaturate, proteinele si potasiul continute in migdale sunt esentiale pentru sanatatea inimii. Vitamina E este un antioxidant eficient si, de asemenea, reduce riscul de boli de inima, in timp ce prezenta de magneziu in migdale poate ajuta la evitarea atacurilor de inima. Acestea ajuta la reducerea prezentei si a impactului proteinelor C reactive (CRP), care determina inflamatia daunatoare arterei. Ele sunt, de asemenea, o mare sursa de acid folic . Prin urmare, ele ajuta la reducerea nivelului de homocisteina, care determina acumularea de placi grase in artere. In plus, flavonoidele din pielea de migdale se combina cu vitamina E pentru a forma un scut puternic impotriva deteriorarii peretelui arterei. Cercetarile sugereaza ca o dieta pe termen scurt imbogatita cu migdale poate imbunatati functia vasculara la barbatii sanatosi asimptomatici cu varsta cuprinsa intre 20 si 70 de ani, fara niciun efect asupra markerilor stresului oxidativ.

Consolidarea sistemului imunitar

   Corpul tau are multe componente care adauga la sanatatea generala, inclusiv alcalinitatea sistemelor. Migdalele sunt mari surse de materii alcaline, iar acest lucru este cunoscut pentru a beneficia de forta sistemului imunitar, precum si pentru a spori capacitatea de prevenire a bolilor si a diferitelor conditii de sanatate. Impreuna cu contributia migdalelor la nivelurile alcaline, ele au si un continut ridicat de vitamina E, un antioxidant puternic. Ea cauta toti radicalii liberi daunatori din organism si le elimina din moment ce promoveaza bolile cronice si poate fi oribil periculos pentru organele corpului.Antioxidantii cum ar fi vitamina E gasita in migdale afecteaza toate bolile majore, inclusiv cancerul si bolile cardiace.Cercetarile au aratat de fapt ca persoanele care ingesteaza niveluri ridicate de vitamina E sunt de fapt 30-40% mai putin susceptibile de a contracta boli de inima.

Ingrijirea pielii

   Beneficiile migdalelor in ceea ce priveste sanatatea pielii sunt bine cunoscute, iar masajele cu ulei de migdale sunt adesea recomandate copiilor nou-nascuti. Laptele de migdale se adauga, de asemenea, la unele sapunuri, datorita reputatiei lor bine stabilite pentru imbunatatirea tenului pielii.

Reduceti inflamatia

   Multi oameni cred ca cuvantul "grasime" inseamna ceva negativ, dar, de fapt, anumiti acizi grasi sunt esentiali si pot fi foarte benefic pentru sanatatea generala. Organismul nu-si poate crea propriile acizi grasi, de aceea trebuie sa-i obtinem din surse dietetice. Migdaleleau doi acizi grasi foarte importanti, acizi linoleici si linolenici. Aceste acizi grasi contribuie la reducerea inflamatiei in jurul corpului, ceea ce este o conditie generala pe care o sufera multi oameni. Acizii grasi contribuie, de asemenea, la reducerea nivelului colesterolului LDL si promoveaza pielea si parul sanatosi! In general, aceste fructe cu coaja lemneaza un pumn puternic si sanatos.

Reglati presiunea sanguina

   Potasiul prezent in migdale ajuta la reglarea tensiunii arteriale, iar nivelurile scazute de sodiu ajuta la controlul tensiunii arteriale fluctuante. Celelalte substante nutritive tin de asemenea organismul echilibrat din punctul de vedere al nevoilor esentiale, care pot preveni multe deficiente. Balantele vitaminelor si mineralelor sunt esentiale pentru un stil de viata sanatos, dar daca anumite elemente sunt neglijate, intregul corp este afectat, ducand la anxietate , stres si cresterea tensiunii arteriale.

Stimularea productiei de energie

   Prezenta manganului , a cuprului si a riboflavinei in migdale ajuta la producerea de energie si la viteza metabolica. Daca va aflati in miscare, o mana de fructe uscate va poate aduce in timpul zilei fara a va umple cu calorii sau grasimi.

Prevenirea cancerului

   Migdalele imbunatatesc miscarea alimentelor prin colon, prevenind astfel acumularea si urmatorul cancer de colon .Centrul National pentru Cancer a efectuat cercetari ample privind legatura dintre dieta bogata in fibre si un risc redus de cancer de colon.

Protejati-va impotriva diabetului

   Migdalele contribuie, de asemenea, la reducerea cresterii reactionate a nivelurilor de glucoza si insulina dupa mese.Aceasta modulare ofera protectie impotriva varfurilor periculoase din zahar din sange, pe care diabeticii sufera adesea de la o masa mare sau o masa cu un nivel neasteptat de ridicat de zahar in ea. Migdalele ajuta la reglarea absorbtiei si procesarii glucozei, facand intregul proces mult mai neted si, in consecinta, mai sigur.

Bun pentru Sarcina

 Migdalele contin acid folic, care ajuta la reducerea incidentei malformatiilor congenitale la nou-nascuti. De asemenea, stimuleaza cresterea sanatoasa a celulelor si formarea tesuturilor. Defectele tubului neural sunt conditii in care tubul neural este fie subdezvoltat, fie lipseste partial in fat. Medicii prescriu in mod regulat suplimente de acid folic la femeile insarcinate pentru a asigura dezvoltarea adecvata a tubului, iar migdalele au suficienta cantitate de acid folic pentru a mentine mamele si copiii lor sanatosi.

Pierdere in greutate

   Laptele de migdale neindulcit poate fi folosit daca incercati sa slabiti. Grasimea mono-nesaturata continuta in migdale satisface pofta de mancare si previne hranirea. Fibrele dietetice din migdale contribuie, de asemenea, la senzatia de senzatie de plin, in ciuda faptului ca mananca doar o cantitate mica. Studiile au aratat ca o dieta bogata in migdale, cu continut scazut de calorii este buna pentru persoanele obeze sa asiste la eliminarea excesului de greutate.

   Studiile au aratat ca persoanele care consuma in mod regulat migdale (cel putin de doua ori pe saptamana) au mult mai multe sanse sa ramana la greutatea lor ideala, mai degraba decat cei care consuma rareori sau niciodata migdale si sufera de fluctuatii ale greutatii. In cele din urma, fibrele contribuie la miscari consistente ale intestinului, care ajuta la scaderea in greutate si la starea generala de sanatate a organismului prin eliminarea toxinelor.

Prevenirea constiparii

   Migdalele sunt bogate in fibre si, la fel ca majoritatea alimentelor bogate in fibre, migdalele ajuta la prevenirea constipatiei. Cu toate acestea, este de asemenea important sa beti o cantitate semnificativa de apa atunci cand mancati migdale pentru a accelera procesul digestiv si efectele benefice ale nutului. Nici macar nu trebuie sa mananci o cantitate excesiva, cantitatea de fibre din 4 sau 5 migdale este suficienta pentru a va mentine regulat digestia si miscarile intestinale.

   Cu toate acestea, la fel ca orice alt aliment, migdalele au dezavantajul lor. Acestea contin oxalati, iar oxalatii excesivi pot provoca cristalizarea, ceea ce poate duce la o serie de probleme diferite. Oamenii care au probleme cu rinichii sau vezica biliara ar trebui sa evite sa manance migdale.

Intrebari Frecvente

Cate calorii sunt prezente in migdale?

   Exista 529 de calorii intr-o ceasca de migdale, dar nu sugeram neaparat sa mananca pe multi intr-o singura sedinta! Este vorba despre aproximativ 25% din consumul de calorii sugerat pentru o zi! Cu toate acestea, pentru a pune in termeni simpli, exista aproximativ 130 de calorii intr-o uncie de migdale( 28,35 gr), care echivaleaza cu aproximativ 23 de migdale. O doza sanatoasa de migdale poate ajuta la cresterea nivelurilor bune de grasimi mononesaturate, iar migdalele contin si tone de minerale excelente!

Pentru ce sunt bune migdalele?

   Migdalele au o serie de beneficii importante pentru sanatate, inclusiv capacitatea de a proteja sanatatea inimii, datorita concentratiei ridicate de grasimi monosaturate benefice. Acestea cresc circulatia, intaresc oasele, protejeaza pielea, ajuta digestia si ajuta la controlul nivelurilor de zahar din sange. Migdalele au fost, de asemenea, conectate la cresterea performantelor cognitive si reducerea stresului oxidativ in organism!

Sunt migdale sanatoase?

   Migdalele pot fi o optiune foarte sanatoasa pentru o gustare usoara, deoarece acestea livreaza atat de multe minerale si vitamine importante pe care organismul are nevoie. Migdalele contin niveluri semnificative de cupru, fier, magneziu, calciu, proteine, fibre, mangan, riboflavina, fosfor si multe alte grasimi sanatoase. Exista zeci de beneficii impresionante pentru sanatate pe care le puteti obtine consumand aceste nuci delicioase, nutritive dense!

Cum sa mananci migdale?

   Migdalele pot fi consumate in mai multe moduri, incluzand amestecarea iaurtului sau fulgi de ovaz cu aceste nuci sanatoase. Includeti migdalele in shake-urile de proteine ​​sau de legume, salate, etc.

Ingrasa migdalele?

   Migdalele contin un nivel ridicat de grasime. Cu toate acestea, mai mult de 50% din aceste grasimi sunt sub forma de grasimi mononesaturate, care sunt bune pentru sanatatea inimii si sunt esentiale pentru functia organelor. Cu toate acestea, ele contin, de asemenea, grasimi "rele", deci este important sa nu exagerati cu migdale. O mana sau doua la un moment dat este o alegere excelenta si va va da un impuls frumos!

Ce este o migdala?

   O migdala, in ciuda faptului ca este clasificata ca o nuca de catre majoritatea oamenilor, este, de fapt, samanta din fructul unui migdal. Migdalele pe care le mancam sunt de fapt miezul acestor fructe, iar odata deschise, "carnea" delicioasa a nucii poate fi mancata!  Acest lucru explica partial motivul pentru care in aceste nuci exista atat de multe substante nutritive;acestea sunt substantele nutritive de baza necesare unei noi plante pentru a creste.

Poti sa mananci migdale crude?

   Puteti manca absolut migdale crude, si va veti bucura de toate beneficiile pentru sanatate ale acestei nuci delicioase (care este de fapt o samanta!).  Acestea fiind spuse, nu exista nici un rau in a consuma migdale brute.

Cat de mult grasime si proteine ​​sunt prezente in migdale?

   O singura ceasca de migdale are aproximativ 11,5 grame de grasime si 5% grame de proteine. Mancand o ceasca de migdale completeaza de asemenea 529 de calorii. Vestea buna este ca cea mai mare parte a continutului de grasimi, cel putin 7 grame, este grasimea mononesaturata, care este foarte buna pentru sanatatea inimii si poate ajuta la reducerea stresului oxidativ in intregul corp!

   Exista doar 5 grame de carbohidrati intr-o ceasca de migdale, ceea ce reprezinta doar 2% din necesarul zilnic sugerat pentru carbohidrati. Multi oameni vad acest lucru ca un lucru bun, deoarece dietele cu continut scazut de carbohidrati sunt foarte populare chiar acum. Migdalele dau oamenilor sansa de a-si creste aportul de minerale si grasimi fara a adauga prea multi carbohidrati goi. Acest lucru face ca migdalele sa fie o hrana excelenta pentru a manca pe drum sau intre mese!

Cuvant de precautie: Migdalele sunt nuci sanatoase, dar trebuie consumate cu moderatie. Migdalele amare contin cianura si trebuie evitata mancarea prea multor.

Informații Suplimentare

Informații Suplimentare

Gramaj 100gr
Product's Review

Scrieți Propria Recenzie

Momentan revizuiți: Migdale coapte și sărate 100g

Etichete Produs

Separați etichetele prin spații. Folosiți ghilimele simple (') pentru fraze.

CMS tab