LINTE VERDE 500 gr

LINTE VERDE 500 gr

Fiți primul care evaluează acest produs.

COD: 1039
sursa foarte buna de fibre ce ajuta la scaderea colesterolului.

Disponibilitate: În Stoc

6,00 RON
Informații Produs

Detalii

Lintea are proprietati nutritive valoroase si este usor sa o preparam. Comparativ cu preparatele din alte tipuri de legume cu boabe uscate (asa cum este fasolea), preparatele din linte sunt relativ rapid şi uşor de pregatit. Lintea absorbe cu uşurinţă o varietate de arome minunate din alte alimente şi condimente si este disponibila pe tot parcursul anului. Lintea are numele botanic Lens ensculenta. Cele mai comune tipuri de linte sunt de culoare verde sau maro, dar lintea este disponibila si în culorile negru, galben, roşu şi portocaliu.

Aroma diferă uşor printre soiurile de linte, gustul fiind în general unul dens, oarecum de nucă. “Combinatia dintre orez si linte creste de trei ori valoarea proteinelor” – ne spune nutritionistul Patrick Holford. Aceasta este de altfel baza dietelor din India.

Lintea, un membru mic dar atat de puternic din punct de vedere nutriţional din familia leguminoaselor, este o sursa foarte buna de fibre ce ajuta la scaderea colesterolului. În plus faţă de efectele sale benefice asupra sistemului digestiv si inimii, fibrele solubile ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange. Dacă aveţi rezistenta la insulina, hipoglicemie sau diabet este recomandat sa consumati preparate din linte care pot ajuta cu adevarat la echilibrarea nivelului de zahar din sange in timp ce furnizeaza energie constant. Continutul ridicat de fibre din linte previne cresterea rapida a nivelului zahărului din sânge după fiecare masă. 

Lintea aduce in organismul nostru şase minerale importante, două vitamine din complexul B, proteine complete si practic nici pic de grăsime. Lintea, acest mic gigant nutritional, aduce doar 230 calorii la o cantitate cuprinsa intr-un pahar.

Lintea, ca şi celelalte tipuri de legume cu boabe precum fasolea, este bogata in fibre dietetice atat solubile cat şi insolubile. Fibrele solubile formeaza o substanţă ca un gel în tractul digestiv si ajuta bila. Cercetarile in domeniu au arătat că fibrele insolubile previn constipatia si cresc scaunul dar, in plus, ajută la prevenirea afecţiunilor digestive cum ar fi sindromul de intestin iritabil si diverticuloza.

Contribuţia adusa de linte la sanatatea inimii nu constă doar în fibre, dar si în cantităţi semnificative de acid folic si magneziu. Acidul folic ajută la scaderea nivelului de homocisteina (un aminoacid care este un produs intermediar în cadrul unui proces metabolic important numit ciclul de metilare). Atunci când avem suficient magneziu in corp, venele si arterele respira “relaxate”.

În plus faţă de furnizarea de carbohidrati cu eliberare treptata de energie, lintea creşte nivelul de energie din organism prin completarea rezervelor dvs. de fier. Femeile aflate la menstruatie sunt in mod special mai expuse riscului de deficit de fier. Creşterea depozitelor de fier cu ajutorul lintei este o idee bună – mai ales că, spre deosebire de carnea rosie, care este intr-adevar o altă sursă de fier, lintea nu este bogata in grasimi si calorii. Fierul este o componentă integrantă a hemoglobinei, care transporta oxigenul de la plamani la toate celulele corpului, şi este, de asemenea, parte a sistemelor enzimatice cu rol de cheie pentru metabolism si producerea de energie. 

Si tineti minte: Daca sunteti insarcinata sau alaptati, cu atat mai mult creste necesarul de fier. Copiii aflati in perioada de crestere şi adolescenţii au, de asemenea, nevoie de mai mult fier. Gatiti cu incredere preparate din linte pentru copii.

sursa:prodieta.ro

Informații Suplimentare

Informații Suplimentare

Gramaj 500gr
Product's Review

Scrieți Propria Recenzie

Momentan revizuiți: LINTE VERDE 500 gr

Etichete Produs

Separați etichetele prin spații. Folosiți ghilimele simple (') pentru fraze.

CMS tab