Fenicul seminte 50 gr

Fenicul seminte 50 gr

Fiți primul care evaluează acest produs.

COD: 1185
Feniculul poate crește secreția de lapte și nivelului sângelui de prolactină - un hormon care semnalează organismul să producă lapte matern.

Disponibilitate: În Stoc

1,24 RON
Informații Produs

Detalii

Foeniculum vulgare, cunoscut în mod obișnuit sub numele de fenicul, este o aromă puternica din plante culinare și plante medicinale.

Plantele de fenicul sunt verzi și albe, cu frunze pene și flori galbene.

Atât bulbul crocant, cât și semințele plantei de fenicul au o aromă ușoară. Cu toate acestea, aroma semințelor este mai puternică datorită uleiurilor esențiale cu miros intens.

În afară de numeroasele sale utilizări culinare, feniculul și semințele sale oferă o gamă largă de beneficii pentru sănătate și pot oferi efecte antioxidante, antiinflamatorii și antibacteriene.

După cum puteți vedea, atât semințele de fenicul cât și de feniculul au un conținut scăzut de calorii, dar furnizează numeroase substanțe nutritive importante.

Bulbul proaspăt de fenicul este o sursă bună de vitamina C, o vitamină solubilă în apă critică pentru sănătatea imunitară, repararea țesuturilor și sinteza de colagen.

Vitamina C acționează, de asemenea, ca un puternic antioxidant în corpul tău, protejându-se de daunele celulare cauzate de moleculele instabile numite radicali liberi.

Atât bulbul cât și semințele conțin mangan mineral, care este important pentru activarea enzimelor metabolismului, protecția celulară, dezvoltarea oaselor, reglarea zahărului din sânge și vindecarea rănilor.

În afară de mangan, feniculul și semințele sale conțin alte minerale vitale pentru sănătatea oaselor, inclusiv potasiu, magneziu și calciu.
Poate că cele mai impresionante beneficii ale semințelor de fenicul și fenicul provin din antioxidanții și compușii vegetali potențiali pe care îi conțin.

S-a dovedit că uleiul esențial al plantei conține mai mult de 87 de compuși volatili, incluzând antioxidanții polifenoli acid rosmarinic, acid clorogenic, quercetină și apigenină.

Antioxidanții polifenoli sunt agenți antiinflamatori puternici care au efecte puternice asupra sănătății tale.

Studiile sugerează că persoanele care urmează diete bogate în acești antioxidanți au un risc mai mic de afecțiuni cronice, cum ar fi bolile de inimă, obezitatea, cancerul, bolile neurologice și diabetul de tip 2.
Semințele de fenicul pot să adauge nu numai profunzime și aromă rețetelor tale, dar ajută la reducerea poftei de mâncare.

Un studiu realizat pe 9 femei sănătoase a demonstrat că cei care beau 8,5 uncii (250 ml) de ceai preparat cu 2 grame de semințe de fenicul înainte de a lua prânzul se simțeau în mod semnificativ mai puțin flămând și consumau mai puține calorii în timpul mesei decât cei care beau un ceai placebo.

Anetolul, o componentă majoră a uleiului esențial de fenicul, poate fi în spatele calităților care suprimă pofta de mâncare a plantei.

Acestea fiind spuse, un alt studiu efectuat la 47 de femei a descoperit că cei care au suplimentat cu 300 mg de extract de fenicul zilnic timp de 12 săptămâni au câștigat o cantitate mică de greutate, comparativ cu un grup placebo. De asemenea au avut un apetit scazut. Cercetările în acest domeniu sunt conflictuale și sunt necesare mai multe studii pentru a înțelege pe deplin potențialele proprietăți de suprimare a apetitului cu ajutorul feniculului.

Feniculul s-a dovedit a avea proprietăți galactogene, ceea ce înseamnă că ajută la creșterea secreției de lapte. Cercetările sugerează că substanțele specifice găsite în anetol, cum ar fi dianetolul și fotoanetolul, sunt responsabile pentru efectele galactogene ale plantei.

Feniculul poate crește secreția de lapte și nivelului sângelui de prolactină - un hormon care semnalează organismul să producă lapte matern.

Cu toate acestea, alte studii nu au găsit niciun efect asupra secreției de lapte sau a creșterii în greutate a sugarului. Reacții adverse negative, cum ar fi creșterea în greutate slabă și dificultățile de hrănire, au fost de asemenea raportate la sugarii ale căror mame au băut ceaiuri de lactație care conțin fenicul.

Din aceste motive, femeile care alăptează ar trebui să consulte furnizorul de servicii medicale înainte de a utiliza fenicul pentru a stimula producția de lapte.

Foeniculum vulgare, cunoscut în mod obișnuit sub numele de fenicul, este o aromă aromatică din plante culinare și plante medicinale.

Atât feniculul, cât și semințele sale sunt ambalate cu nutrienți. Iată nutriția pentru 1 cană (87 grame) de bulb de fenicul brut și 1 lingură (6 grame) de semințe de fenicul uscate:

 Semințe uscate de fenicul

Calorii 27 20
Fibră 3 grame 2 grame
Vitamina C 12% din RDI 1% din RDI
Calciu 3% din RDI 5% din RDI
Fier 4% din RDI 6% din RDI
Magneziu 4% din RDI 5% din RDI
Potasiu 8% din RDI 2% din RDI
Mangan 7% din RDI 17% din RDI

După cum puteți vedea, atât semințele de fenicul cât și de fenicul au un conținut scăzut de calorii, dar furnizează numeroase substanțe nutritive importante.

Bulbul proaspăt de fenicul este o bună sursă de vitamina C, a.

Informații Suplimentare

Informații Suplimentare

Gramaj 50gr
Product's Review

Scrieți Propria Recenzie

Momentan revizuiți: Fenicul seminte 50 gr

Etichete Produs

Separați etichetele prin spații. Folosiți ghilimele simple (') pentru fraze.

CMS tab