Curmale fără sâmburi 500 gr

Curmale fără sâmburi 500 gr

Fiți primul care evaluează acest produs.

COD: 1225

Curmalele merita adaugate la dieta dvs deoarece sunt atat nutritive, cat si delicioase.

Disponibilitate: În Stoc

8,74 RON
Informații Produs

Detalii

Curmalele sunt considerate bune pentru sanatate. In  se folosesc in caz de ,astm , durere de stomac, oboseala ochilor. Fructele fierte in lapte stimuleaza caile respiratorii. Fructele se pot consuma ca atare sau pregatite in marmelade, prajituri, inghetata si altele. Din samburi se prepara o faina din care se fac un fel de clatite.

Curmalele sunt fructul arborelui de palmier, care este cultivat in multe regiuni tropicale ale lumii. Datele au devenit destul de populare in ultimii ani.

Aproape toate curmalele vandute in tarile occidentale sunt uscate.

Puteti afla daca curmalele sunt sau nu uscate in functie de aspectul lor. Pielea incretita indica faptul ca sunt uscate, in timp ce pielea neteda indica prospetime.

In functie de varietate, curmalele proaspete sunt destul de mici si au o gama variata de culori, de la rosu aprins la galben stralucitor.

Curmalele au un profil nutritional excelent. Deoarece sunt uscate, continutul lor de calorii este mai mare decat majoritatea fructelor proaspete. Continutul de calorii din date este similar cu cel al altor fructe uscate, cum ar fi stafide si smochine.

Majoritatea caloriilor din curmalele provin din carbohidrati. Restul provin dintr-o cantitate foarte mica de proteine. In ciuda caloriilor lor, curmalele contin cateva vitamine si minerale importante in plus fata de o cantitate semnificativa de fibre.

O portie de 100 de grame ofera urmatoarele substante nutritive:

Calorii: 277
Carbs: 75 de grame
Fibra: 7 grame
Proteina: 2 grame
Potasiu: 20% din CDI
Magneziu: 14% din CDI
Cupru: 18% din CDI
Mangan: 15% din CDI
Fier: 5% din CDI
Vitamina B6: 12% din CDI

Curmalele sunt, de asemenea, bogate in antioxidanti, care pot contribui la multe dintre beneficiile lor pentru sanatate.

Cu aproape 7 grame de fibre dintr-o portie de 100 gr, inclusiv curmalele din dieta ta reprezinta o modalitate excelenta de a creste consumul de fibre.

Fibrele pot beneficia de sanatatea dvs. digestiva, prevenind constipatia. Promoveaza miscarile normale ale intestinelor, contribuind la formarea scaunului.

In plus, fibrele din curmalele pot fi benefice pentru controlul zaharului din sange. Fibra incetineste digestia si poate preveni scaderea nivelului zaharului din sange dupa ce a mancat.

Din acest motiv,curmalele au un indice glicemic scazut (GI), care masoara cat de repede creste nivelul de zahar din sange dupa ce ati consumat anumite alimente. 

Antioxidantii va protejeaza celulele de radicalii liberi, care sunt molecule instabile care pot provoca reactii daunatoare in corpul dumneavoastra si pot duce la complicatii.

Iata o prezentare generala a celor trei antioxidanti cei mai puternici din date:

Flavonoidele: Flavonoidele sunt antioxidanti puternici care pot ajuta la reducerea inflamatiei si au fost studiate pentru potentialul lor de a reduce riscul de diabet, boala Alzheimer si anumite tipuri de cancer.

Carotenoide: Carotenoizii se dovedesc a promova sanatatea inimii si, de asemenea, pot reduce riscul de tulburari oculare, cum ar fi degenerarea maculara.

Acid fenolic: cunoscut pentru proprietatile sale antiinflamatorii, acidul fenolic poate ajuta la scaderea riscului de cancer si boli de inima.

Curmalele pot ajuta la imbunatatirea functiei creierului.

Studiile de laborator au gasit date pentru a fi utile pentru scaderea markerilor inflamatorii, cum ar fi interleukina 6 (IL-6), in creier. Nivelurile ridicate de IL-6 sunt asociate cu un risc mai mare de boli neurodegenerative cum ar fi Alzheimer.

Curmalele pot fi utile pentru scaderea inflamatiei si prevenirea formarii placilor in creier, ceea ce este important pentru prevenirea bolii Alzheimer.

Consumul acestor fructe pe parcursul ultimelor saptamani de sarcina poate favoriza dilatarea cervicala si poate reduce nevoia de munca indusa. Ele pot fi, de asemenea, de ajutor pentru reducerea timpului de munca.

Curmalele sunt incredibil de versatile si sunt o gustare delicioasa. Ele sunt adesea asociate cu alte alimente, cum ar fi migdale, unt de nuca sau branza moale.

Curmalele sunt, de asemenea, foarte lipicioase, ceea ce le face utile ca pliantin produsele de panificatie, cum ar fi biscuiti si batoanele. Puteti, de asemenea, combina datele cu nuci si seminte pentru a face sanatos gustari sau bile de energie.

Mai mult, puteti utiliza curmalele pentru a indulci sosurile, cum ar fi cele pentru salata si marinatele, sau amestecati-le in piureuri si fulgi de ovaz.

Este important sa retineti ca curmalele sunt bogate in calorii si ca gustul lor dulce le face usor sa se manance. Din acest motiv, ele sunt cel mai bine consumate cu moderatie.


Curmalele sunt un fruct foarte sanatos de inclus in dieta ta.

Acestea sunt bogate in mai multi nutrienti, fibre si antioxidanti, dintre care toate pot oferi beneficii pentru sanatate variind de la digestia imbunatatita la un risc redus de imbolnavire.

Exista mai multe modalitati de a adauga curmalele la dieta dumneavoastra. O modalitate populara de a le consuma este ca indulcitor natural in diferite feluri de mancare.

Este mai usor sa gasiti curmalele in forma lor uscata, desi acestea sunt mai mari in calorii decat fructele proaspete, deci este important sa le consumati cu moderatie.

Curmalele cu siguranta merita adaugate la dieta dvs., deoarece sunt atat nutritive, cat si delicioase.

Informații Suplimentare

Informații Suplimentare

Gramaj 500gr
Product's Review

Scrieți Propria Recenzie

Momentan revizuiți: Curmale fără sâmburi 500 gr

Etichete Produs

Separați etichetele prin spații. Folosiți ghilimele simple (') pentru fraze.

CMS tab