Caju copt și sărat 100g

Caju copt și sărat 100g

Fiți primul care evaluează acest produs.

COD: 1401
In comparatie cu dietele care exclud aportul de nuci, persoanele care consuma nuci in mod moderat pierd in greutate mult mai repede.

Disponibilitate: În Stoc

9,83 RON
Informații Produs

Detalii

Sunt o buna sursa de fier, ideal sa se consume alaturi de surse de vitamina C - kiwi, salate cu ardei gras si rosii, suc de portocale.

   Caju este un ingredient popular care isi gaseste drumul in multe sosuri indiene, caju - o planta originara din Brazilia, este o nuca bogata in minerale. Adusi in India de comercianti, cajuii cresc la inaltimi exceptionale, cu un trunchi destul de neregulat. Agatate de ramuri sunt mere mari, suculente, de care sunt atasate nuci de caju. Nucile si fructele au ambele utilizari multiple. Nucul, adesea cunoscut sub numele de plantatia omului sarac, desi acum este vandut la preturi abrupte, este folosit pentru a face curry delicios si bogat si, de asemenea, prajit si mancat uscat. Acestea sunt, de asemenea, o parte intrinseca a sarbatorilor noastre festive. Imaginati-va cat de incomplete ar fi sarbatorile Diwali fara „kaju ki barfi”. Cand nomazii habar nu aveau cum sa manance fructele, nucile erau aruncate, in timp ce fructelor li se acorda mai multa importanta. O carte scrisa de SP Malhotra, World Edible Nuts Economy, subliniaza: „Nativii stiau, de asemenea, de multe utilizari medicinale pentru suc de mere, scoarta si ulei de seminte caustice care au fost ulterior exploatate de europeni”.

Sanatatea inimii

Centrul National pentru Informatii despre Biotehnologie (NCBI), in studiul sau de caz, subliniaza ca nucile sunt susceptibile de a fi benefice pentru sanatate, tinand un control asupra diferitelor afectiuni, cum ar fi bolile de inima. Studiile arata in mod constant ca aportul de nuci are un efect de scadere a colesterolului, in contextul dietelor sanatoase, si exista dovezi emergente ale efectelor benefice asupra stresului oxidativ, inflamatiei si reactivitatii vasculare. Caju ajuta la scaderea LDL si creste capacitatea de transport pentru HDL. HDL este responsabil sa absoarba colesterolul din inima si sa il duca in ficat, unde poate fi descompus.

In 2003, Food and Drug Administration a declarat ca un pumn de nuci pe zi ca parte a unei diete cu continut scazut de grasimi poate reduce riscul bolilor de inima. Asociatia cardiaca recomanda patru portii de nuci nesarate, fara ulei pe saptamana si avertizeaza impotriva consumului prea mult, deoarece acestea sunt dense in calorii. Un alt studiu, publicat in New England Journal of Medicine (NEJM), stabileste, de asemenea, o asociere semnificativa intre consumul de nuci si o incidenta mai mica de deces din cauza bolilor de inimă, a cancerului si a bolilor respiratorii. Studiul a afirmat ca substantele nutritive din nuci, cum ar fi acizii grasi nesaturati, proteinele, fibrele, vitaminele, mineralele si antioxidantii pot conferi proprietati de protectie a inimii, anti-cancerigene si anti-inflamatorii.

Previne bolile de sange

Consumul de caju in mod regulat si limitat poate ajuta la evitarea bolilor de sange. Nucile de caju sunt bogate in cupru, care joaca un rol important in eliminarea radicalilor liberi din organism. Deficitul de cupru poate duce la deficiente de fier, cum ar fi anemia. Prin urmare, dieta noastra ar trebui sa contina cantitatea recomandata de cupru si nucile de caju sunt o sursa buna.

Protejeaza ochiul

In mediul urban asociat cu poluarea excesiva, ochii nostri sufera adesea de diverse infectii. Caju contine un puternic pigment antioxidant numit Zea Xanthin. Acest pigment este absorbit usor si direct de retina noastra, spune nutritionistul Anju Sood. Acesta formează apoi un strat protector peste retina, care previne razele UV daunatoare. Dr. Anshul Jaibahrat Bhatnagar spune ca anumite cantitati mici de Zea Xanthin ajuta la prevenirea degenerescentei maculare legate de varsta la varstnici si, prin urmare, ajuta la mentinerea sanatatii ochilor.

Bun pentru piele

Derivat din seminte de caju, „uleiul de caju face minuni pentru pielea ta”, spune Gargi Sharma, Manager Managementul Greutatii, Aayna. Uleiul de caju este bogat in seleniu, zinc, magneziu, fier si fosfor. De asemenea, sunt surse excelente de fitochimicale, proteine ​​si antioxidanti. Procentul ridicat de seleniu din caju nu este numai bun pentru pielea ta, ci „ajuta si la prevenirea cancerului”, spune nutritionistul Anju Sood. 5.

Pierderea in greutate

In comparatie cu dietele care exclud aportul de nuci, persoanele care consuma nuci in mod moderat si regulat pierd in greutate mai repede. Pe baza dovezilor din studiile clinice epidemiologice si controlate, consumul de nuci nu este asociat cu o greutate corporala mai mare. Studiul realizat de Journal of Nutrition afirma că dovezile epidemiologice indica in mod constant ca diferiti consumatori de nuci au un IMC mai mic decat cei care nu sunt consumatori.

In ceea ce priveste studiile clinice, dovezile sunt aproape uniforme ca includerea lor in dieta duce la cresterea in greutate mica sau deloc. Mai mult, nucile precum caju sunt „ambalate cu acizi grasi Omega 3 care contribuie la cresterea procesului metabolic pentru arderea excesului de grasime”, spune nutritionistul din Delhi Shilpa Arora. Nucile sunt o gustare excelenta pentru cei care doresc sa slabeasca, deoarece sunt hranitoare si tind sa te mentina plin pentru o perioada mai lunga de timp. „Nucile ar trebui să fie intotdeauna consumate crude si nesarate, deci sunt benefice pentru eforturile de slabire”, adaugă Shilpa.
Conform studiilor, nucile de caju au un procent mare de fibre dietetice. Cele doua fibre dietetice esentiale solicitate de corpul nostru sunt, acidul oleic si acidul palmitic.

Informații Suplimentare

Informații Suplimentare

Gramaj 100gr
Product's Review

Scrieți Propria Recenzie

Momentan revizuiți: Caju copt și sărat 100g

Etichete Produs

Separați etichetele prin spații. Folosiți ghilimele simple (') pentru fraze.

CMS tab